close

最近看了電影"魔法師的學徒"裡女主角在電台播放的一首歌...實在太好聽了...所以post在這裡跟大家分享....

下面是網友提供的中英文歌詞.....

I need another story 我需要另一段故事 Something to get off my chest 一些讓我卸下心防的故事 My life gets kind of boring 我的生活有時太無聊 Need something that i can confess 我需要一些我能夠坦白的東西 Till all my sleaves are stained red 直到我的棉絮被染成紅色 From all the truth that I ve said 從所有我所說的真相 Come by it honestly I swear 我發誓我將從實招來 Thought you saw me wink, no, 以為你對我眨眼,不, I ve been on the brink, so 我一直在邊緣地帶,所以 [Chorus] Tell me what you want to hear 告訴我妳想聽甚麼 Something that were like those years 像那些年的東西 Sick of all the insencere 厭倦所以有的不真誠 So I m gonna give all my secrets away 所以我想要把我所有的祕密揭開 This time 這一次 Dont need another perfect line 不再需要完美的方針 Dont care if critics never jump in line 不再擔心是否批評不再越過方針 I m Gonna give all my secrets away 我想要揭透我所有的秘密 My God, amazing how we got this far 我的天,驚訝我們怎麼能夠走的這麼遠 It s like we re chasing all those stars 就像我們追隨的那些明星 Who's driving shining big black cars 開著閃爍的黑色車 And everyday I see the news 當每天我看到新聞時 All the problems we could solve 全部的問題都可迎刃而解 And when a situation rises 而當情況允許時 Just write it into an album 只要把他寫進一片專輯裡 Singing straight, too cold 直接的唱, 太冷 I dont really like my flow, no, so 我不是很喜歡我的川流不息, 不, 所以 [Chorus] Tell me what you want to hear 告訴我妳想聽甚麼 Something that were like those years 像那些年的東西 Sick of all the insincere 厭倦所以有的不真誠 So I m gonna give all my secrets away 所以我想要把我所有的祕密揭開 This time 這一次 Dont need another perfect line 不再需要完美的方針 Dont care if critics never jump in line 不再擔心是否批評不再越過方針 I m Gonna give all my secrets away 我要揭透我所有的秘密 Got no reason 沒有任何理由 Got no shame 沒有任何羞愧 Got no family 沒有任何家人 I can blame 我可以批判 Just dont let me dissappier 只要不讓我消失 Imma tell you everything 我想要對你坦白招來 [Chorus 2x] Tell me what you want to hear 告訴我妳想聽甚麼 Something that were like those years 像那些年的東西 Sick of all the insencere 厭倦所以有的不真誠 So I m gonna give all my secrets away 所以我想要把我所有的祕密揭開 This time 這一次 Dont need another perfect line 不再需要完美的方針 Dont care if critics never jump in line 不再擔心是否批評不再越過方針 I m Gonna give all my secrets away 我想要揭透我所有的秘密 All my secrets away (x2) 揭透我所有的秘密(x2

arrow
arrow
    全站熱搜

    sammi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()